Wij van TRIPN Design kunnen u het gemak bieden van veilig kopen online en u met veel plezier laten genieten van onze diensten en producten. Maar wat wij niet kunnen is doen als of. Wat wij missen is een volledig geautoriseerd systeem van facturatie tot logistiek.  Bij ons is alles handwerk en dat is onze passie. Wij kunnen helaas niet meegaan in de snelheid die bol.com of coolblue bieden maar dat willen wij eigenlijk ook niet want bij ons draait het om aandacht. 

Wij leggen ons order verwerkingsproces daarom graag aan u uit.

 

Hoe snel ontvang ik een bestelling?

Niets is zo belangrijk als de levertijd. Daarom doen wij er alles aan om u binnen 24uur te berichten dat uw pakket is opgenomen in het sorteer proces. Artikelen die direct op voorraad zijn, heb je meestal binnen 2 dagen in huis. Artikelen die niet op voorraad liggen, zijn iets langer onderweg.

Heb je een afleveradres buiten Nederland of België? Dan is je artikel gemiddel 3 dagen langer onderweg.

 

Niet (alles) ontvangen?

Wij, onze verkopers en onze bezorgers doen er alles aan om de beloofde levertijd waar te maken. Als dat onverhoopt niet lukt, brengen we je daarvan op de hoogte. Wij kunnen niet altijd alle artikelen op hetzelfde moment verzenden. Als we wel alles hebben verzonden maar je mist toch iets neem je het beste even contact op met de klantenservice, wij gaan meteen op zoek! Maar heb geduld. Is uw pakket nog niet aangemeld binnen 48uur schroom dan niet en bel ons even op want wellicht is uw bewijs nog niet verzonden.

 

Is mijn bestelling gelukt, want ik heb geen bevestiging gehad?

Staat je bestelling in je account? Dan is het gelukt.

Als je meer dan 24 uur geleden besteld hebt en je hebt geen bevestiging ontvangen en er staat ook niets in je account neem dan contact op met de klantenservice. En maak je geen zorgen: als er geld is afgeschreven, dan betalen we je automatisch terug.

 

Kan ik de bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?

Nee, om je gegevens te beschermen kan een bestelling niet meer aangepast worden. Als je bestelling nog niet verzonden is, kun je die wel annuleren.  Geeft u aan wat u bestelnummer met uw naam dan zorgen wij voor de rest. Is uw pakket al onderweg geen zorg ook wij hanteren de wettelijk 14 dagen niet goed geld terug garantie.

 

Wat kan ik doen als ik een artikel per ongeluk meerdere keren heb besteld?

Als je bestelling nog niet verzonden is, kun je annuleren en daarna het juiste bestellen. Als je bestelling verzonden is, kun je retourneren of eventueel weigeren aan de deur.